FAQ

We raden een instructievideo aan over hoe u de juiste toets kunt bestellen (klik hier).

FAQ

We raden een instructievideo aan over hoe u de juiste toets kunt bestellen (klik hier).

I. Wat ontvang ik bij aankoop?
Voor de prijs van een vervangingsset krijgt u alle elementen die nodig zijn om het toetsenbord te herstellen, dzw:
• toets (bij grote toetsen bevinden zich soms metalen scharnieren die we ook toevoegen),
• sluiting onder de toets (plastic element die toetsen met het toetsenbord verbindt),
• siliconen rubber.
II. Wat wordt er bedoeld met verschillende soorten sluitingen?
Er bestaan verschillende soorten sluitingen. Bij identieke toetsenborden kunnen verschillende soorten worden toegepast, die niet compatibel zijn met elkaar. Om de toets te laten passen, hoort de sluiting identiek te zijn als op uw toetsenbord.
III. Hoe vind ik de juiste toets?
Methode 1:
Kies het model van je laptop uit de categorieboom. Kies eerst het merk van je laptop, vervolgens het model en de serie (alle informatie staat op het apparaat). Je wordt doorverwezen naar een pagina met de typen toetsenborden die in dat model zijn gebruikt.

Methode 2:
Voer het model van je apparaat in de zoekbalk op de startpagina in. Na het klikken op "zoeken" verschijnen de beschikbare modellen. Onder de zoekbalk vind je een knop Hoe gebruik je de zoekmachine? met informatie over het correct invoeren van je model.

Methode 3:
Neem contact met ons op via het contactformulier. Stuur ons een foto van de lege plek waar de toets was en vermeld het model van het apparaat, zodat we de juiste toets kunnen kiezen.
IV. Hoe controleer ik de beschikbaarheid van de toetsen?
Nadat u het model en het clip type kiest - krijgt u foto's te zien van toetsenborden uit ons assortiment, toetsen die wit gemarkeerd zijn op de foto's zijn niet meer beschikbaar.
V. Zijn de toetsen nieuw?
De toetsen komen grotendeels van de secundaire markt - dus sommige items kunnen sporen van gebruik dragen. Alle foto's op de site, laten toetsenborden zien waar de toetsen vandaan komen. Op foto's kunt u duidelijk de staat van het product zien.
VI. Wanneer ontvang ik de bestelling?
VII. Hoe worden de toetsen verstuurd?
Alle toetsen zijn verpakt in noppenfolie zodat ze niet beschadigen tijdens het transport. Dit worden verstuurd in enveloppen.
VIII. Is het mogelijk om een toets te kopen, die niet op de lijst staat?
Als het toetsenbord niet op de lijst staat, kunt u gebruik maken van ons contactformulier. In het formulier hoort u rekening te houden met het bijvoegen van:
• een foto van het toetsenbord,
• een foto van de lege plek van de toets,
• aanwijzen/omschrijven wat het toetsenbordmodel is (zover u in staat bent).

Er is een grote kans om de juiste toets aan te passen.
IX. Is het mogelijk om de beschadigde toets of sluiting na te kijken?
Helaas is dit niet mogelijk. Beschadigde elementen zijn te klein om / niet geschikt voor het afdichten.
X. Wat zijn de verzendkosten bij aankoop van een groter aantal toetsen?
De verzendkosten, onafhankelijk van het aantal aangeschafte producten, zijn altijd hetzelfde, zoals zichtbaar in de tabel (keuzemenu Bezorging).
XI. Is het mogelijk om een BTW factuur te ontvangen?
Bij elke bestelling krijgt u een BTW factuur.
XII. Is het mogelijk om persoonlijk de toetsen op te halen?
Helaas is dit niet mogelijk, alle toetsen worden verstuurd en de betaling dient te worden overgemaakt op bedrijfsrekeningnummers.
XIII. Ik heb een toetsenbord met het regionale toetsen systeem (Duits, Deens, Italiaans etc.). Bestaat er een mogelijkheid om een toets te kopen met een ongebruikelijke letter?
Bij elk model bevinden zich foto's van toetsenborden in regionale toetsen systemen die we bezitten, als u niet de juiste toets heeft gevonden neem dan contact met ons op, er is een mogelijke kans dat het ons lukt om die aan te passen.
XIV. Hoe kan ik betalen voor mijn aankopen?
Voor het gemak en de snelheid, bieden wij de meest populaire vormen van betaling, zoals traditionele overboeking, Skrill en PayPal.
XV. Wat hoor ik te doen bij aankoop van een verkeerde toets? Bestaat er een kans om het terug te sturen?
Natuurlijk, als u een verkeerde toets koopt, of u bent niet tevreden met uw aankoop, kunt u het altijd retourneren of ruilen binnen 14 dagen na ontvangst. Wij verzoeken u wel vriendelijk om ons hier eerder over te informeren via e-mail en daarna een aangetekende envelop/pakket te sturen naar het volgende adres:

ZWROTY i WYMIANY Klawiszedolaptopa.pl Milek Krzysztof
ul. Gogolińska 4E
47-100 Strzelce Opolskie
Polska
×

Hieronder staan voorbeelden van juiste zoekopdrachten:

Jouw laptopmodel Wat in te voeren
Lenovo Thinkpad EDGE E120E120
Acer aspire 57385738
Sony Vaio SVE1111M1ESVE11
Samsung NP350E5C-A05PLNP350E5C
Dell Inspiron 17R17R
Toshiba Satellite L850-B206L850
Asus EEE PC 1001HA 1001HA
DELL MINI 10181018
Fujitsu-Siemens Amilo A1451A1451
Packard Bell iPower GX-MGX-M
Acer Aspire ONE ZG5ZG5

Als je problemen ondervindt, neem dan contact met ons op


CONTACT

+48 888 333 177

WhatsApp +48 888 333 177